BB

Moa henkaassson ;) om Sovmorgon:
amen lisa! när blir det fest igen då med eran familj då? ;) och jag ska nog se till så att du blir full med ;) MOHHAHA :D
ha det så bra! puss


Svar: Det tror ja allt att det blir snart, hoppas det i alla fall ;) Hahah då kör vi Moa, drar med farmor på ett hörn med! ;) Ha det! :D


Det blev en kort runda på stan förut med Maria och Markus, hitta inte alls nått intressant men fick ändå med mig ett vitt bas linne och en vit skjorta hem. Vi vandrade upp till Annas lilla lägenhet och såklart den saknade Anna! Det var himmla härligt att träffa henne igen, 3 månader eller nått sen sist. Det blev att ta ett " mellanmål", prata, mysa, flyga och sätta mig i ett bensaxlås så att jag missa min buss, himmla kul!..... ;)
En varm skön dusch stod först på mitt schema när jag kom hem och sen MAT!!
Nae bäst att ändra tillbaka till BB nu, pappa sitter och tjatar om att han vill se det!?? Hehhe jag har lyckats med att en tycker som jag i alla fall! ;D


Kommentarer
Postat av: ANNNAPAAAANNASNANNANA

oooh, min lisafisa , hjärta diiig! :))) <3

2011-03-09 @ 16:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback