Sovmorgon

Jonna om Great!:

Snygging lisa !

Daniella om Lördags:
Shit, heta brudar! supersnygg outfit+sminkning! I like! :)<3
 
Hmm min dag startades skit bra när jag kollade min blogg och hittade dessa söta kommentarer. Man kan ju inte annat en att bli glad och kommer gå runt med ett leende på läpparna resten av dagen !♥ 
Satt i morse upptryckt i soffan, med tv:n på och datorn i knät, ska snart cykla ner till bussen och bege mig till skolan, 2 långa lektioner sen blir det nog hemmåt, om jag inte lyckas övertyga min saknade vän Sofia, att gå en runda på stan!? ;)
Nae bästa att sätta fart nu om jag ska hinna!

Blev skit glad när jag titta ut i morse och såg solen sken ! :D

Dagens (:


Kommentarer
Postat av: Moa henkaassson ;)

amen lisa! när blir det fest igen då med eran familj då? ;) och jag ska nog se till så att du blir full med ;) MOHHAHA :D

ha det så bra! puss

2011-03-08 @ 21:13:24
Postat av: fia

snygging !! saknar dig ! :(

2011-03-08 @ 22:56:18
URL: http://unwrittenlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback