Släng av vinterjackan!

annapanna om Tant röd med en mix av färger:
en skönhet passar i allt lisa! förresten ser den grymt härlig ut :D
Svar: Hahah tack gumman! :) Men jag skulle nog aldrig kunna va så desperat att jag skulle kunna gå runt i den, även fast det skulle va kul att skämma ut den jag skulle gå med ! ;)


Det känns nu äntligen som om våren är här!
Alla små söta fik börjar nu äntligen plocka fram stolar, bord och filtar så att man kan ta en kaffe och sitta UTE och avnjuta den, knoppar börjara synas här och var i rabatterna, smält vatten rinner förbi en när man går, cyklisterna och joggarna har nu plockat fram sin cykel och skor. Det känns som en frihet att se de svischa förbi, längtar nu till att kliva i ett par shorts och ett linne, sen är man klar för hel dag på stan eller bara dra till stranden. Snälla värmen kom nu!
Nu ska jag i alla fall hoppa i min vår jacka, men jag uppmanar alla er som fortfarande går runt i vinter jacka, mössa och vantar, att ta en titt på vädret, det är sol ute ta för fan av er kläderna! :D
Nae nu ska i alla fall jag ta på min VÅRjacka, sol glajor och cykla ner till bussen. Hel dag med "laget" står på mitt schema, ha det gött i solen nu! ♥

Gammal bild av de första solstrålarna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback