Tant röd med en mix av färger

Hmm trötter som precis har masat sig upp till datan för att lämna av ett inlägg.. Känner att jag har missat hela dan från att jag kom hem, skulle ut och springa b.la men aja får bli nån annan dag....En behövlig sovmorgon blir det allt i morgon!!
Ännu en hål timme i dag eftersom man gjorde idrotts provet på en kvart men ändå lyckades få med sig ett VG, stolt!  Så blev att göra stan osäker whit my lovely girl Rebecka, hitta några "snygga" plagg som kommer bli heta i sommar ;)
Har egentligen inget intressant att skriva om, men det bli att träna i morgon och det ska bli riktigt jävla skönt!
Duschen, äta, teven och en dejt med sängen står på mitt schema nu, så ha de bra!

Min lilla Kerstin nr 2, den här ultra söta polotröja fick Rebecka med sig hem i dag! As het verkligen !.. ( spyr)



275:-
Nån som vill gå på stan med mig när jag har på mig denna? ;)


Kommentarer
Postat av: annapanna

en skönhet passar i allt lisa! förresten ser den grymt härlig ut :D

2011-03-25 @ 21:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback