Thursday

Moa henkaassson ;) om Lördan:
Haha sjukt rolig helg må jag säga! Hoppas att det blir en sådan igen, fast kanske hemma hos någon :) Du får bli min lillasyster bara så du vet ;) haha ! :D
 
Hahha aa det var en helt sjuk helg! ;) Hehhe vad gullig du rä, klart jag vill bli din baby sister, du får lära mig allt du kan ;)


Har precis tryckt i mig en fet härlig pizza som pappa var snäll och åkte och beställde åt mig
Snart är det träning som väntar för min del och jag kan faktiskt inte vara gladare just nu. Var x antal veckor sen jag träna sist och den här tiden jag har vart bort från de, det är då som jag verkligen har insett hur mycket fotbollen betyder för mig, hur mycket jag saknar att jaga efter en boll och hur mycket jag faktiskt saknar att röra på mig! Känns bra att ha fått den insikten 
                          Pack your bag cause we are going on a ride!

Albulenas dagens

Dinos make over, sexytime i vatten kammat !;)

Tillängnas David, Rebecka har lyckats igen


Kommentarer
Postat av: becka

ae fy´fan Lisa! att DU alltid ska ha alla fula bilder på mig... :@

2011-03-25 @ 07:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback