Lördan

Lördan börja as kalas bra, solen sken och det var bara -2 grader ute. Ut fort som fan i backen åkte hela dagen, perfekt väder, lagom mycket folk och jag åkte så klart som ett proffs ! ;) Hehe ..
Blev en liten utgång med Hanna och Moa om man kan kalla de det, träffa några sköna personer iaf.
Skulle även ut senare och träffa dom efter att vi hade fått i oss lite käk, men självklart drar jag nit lotten och blev magsjuk. Låg hela natten+ morgonen och s***** sen vart det en lång,lång, lång bilfärd hem på 7 timmar illlamående och halft sovande.
Resten av söndan tillbringades i bingen, vilket var redigt skönt, kvällen avslutades med ett glas vatten och Big Brother....

Första vurpan, Hess stod för den! (:

Har vart en skit bra helg, synd bara att den tog slut så snabbt. Men nästa år, samma plats och med samma " gäng" Inklusive Sofia så kör vi igen ! ;)
Och då Moa blir det ännu mer söta bilder tagna av dig, hehhehe ;)


Kommentarer
Postat av: Moa henkaassson ;)

Haha sjukt rolig helg må jag säga! Hoppas att det blir en sådan igen, fast kanske hemma hos någon :) Du får bli min lillasyster bara så du vet ;) haha ! :D

2011-03-23 @ 21:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback