Great!

 Felicia om Onsdag

var det inte du som tyckte att endel av låtarna sög när jag spelade dom för dej.. ? ;)

Svar: hahha jo speciellt dom med Ulrik men ju mer jag lyssna på dom ju mer gillade ja dom! :D

Linn om Onsdag
de funkar ju inte att lyssna på dom? eller är de bara jag?
Svar: jag kan lyssna på dom iaf, så hoppas att det bara är du som är ett litet retard! .. ;)


Skön dar har det allt vart i dag, avsluta skönt med film på eftermiddagen!
Skulle på träningen i kväll men sket i det kännde att jag hade så otroligt mycket plugg och sen blir det att packa och ta fram en outfit till i morgon. Då blir det fest ute hos Ronjas pojkvän långt åt helvete ut i skogen, men skönt de!
Nae nu blir det ner och rensa ut/ försöka hitta nått, ha det!♥

Dagens + dagens detalj, mina söta lilla " 70- tals tofs"

Kommentarer
Postat av: Jonna

Snygging lisa !

2011-03-07 @ 20:33:07
URL: http://jonnagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback