När ska allt sluta?

2013 skulle bli de bästa året någonsin, en standard fras man man kläcker ur sig några minuter efter tolv slaget. Jag hade inga förhoppningar alls, men jag visste bara att jag ville lägga 2012 bakom mig och sikta framåt, för det kunde omöjligt bli sämre.... Men vad ska man göra om man inser att saker inte är som dom borde, om den personen som ska ge en trygghet och vara ens fasta punkt, ännu en gång ljuger? Vart ska man då hitta skydd, hos en själv?
Stark är ett ord som kan beskriva, men om man inte orkar vara det mer, om man bara vill ge upp och lämna allt?...
De va ni som satte mig på denna jord, hur kan ni då överge mig?

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hjärtat! Glöm aldrig att vi alltid finns för dej! ❤

Svar: Tack min fina! <3
Lisa Rosengren

2013-01-21 @ 16:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback