Smack that

Knutgubbens bravader, med blueman group, horseface och allt annat skönt folk!
Lite groggy levererade man heta moves och snabba kommentarer
Plötsligt vänder man sig om för att se hela de blå gänget trängas på scenen . Flörta loss med både bandet och publik, UNDERBART !
Halv fyra var jag i stan, i min säng och med en jävla massa packning att ta tag i.
1,5 timme senare, Smått bakfull fortfarande i klädd polisdräkten, drog ja ner sakerna i väskan och placerades i en bil
Vaknade upp i ett vinterkandskap, trodde ja innan ja insåg att de var väggen på Q8 macken..
Klassikern korv med mos, 4 timmar senare med bilar av fulla idioter, fick vi äntligen nyckeln till paradiset, resten av kvällen sluta som den sluta ;)
I morgon ska backarna våldtas och fan va härligt det känns!!


Kommentarer
Postat av: Linn

Är det jag och mia på sista bilden? :o Har inget minne av att jag tagit på mig nån jävla mask haha.

2012-01-17 @ 12:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback