Back to school

Fas A avklarad och nytt lugn är tillbaka, tacka pappa för de!
4 dar och sen försvinner jag i 5 veckor,
inte så mycket att klaga över där inte!
Morgondagen kommer spenderas med sega lektioner, underbart folk och smygtittande i matsalen.
Redigt skönt att vara back om track,
så att säga.
Ett tomrum kommer dock att uppstå, matte b är slut
och ja tycker fan de är synd!
Inte samma känsla att ta sig upp till KOMVUX oh kvällskurs direkt.
Håkan ska ha cread, ett stort tomrum lär de bli! Skönaste starten på en fredag morgon, med en kille med humorn på sin sida!
Men lifes goes on, men undra om min guldstjärna kommer följa med?
Avslutar min kväll med att tänka på varför jag gav upp kärringtrosan..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback