14 varv i rondellen, är vad som gäller!

Lång morgon, lugn dag
Med en del av min mamma, tog ja mysfrukost med Fiut.
Ännu en dag som man inte gör nått med utan bara låter passera obemärkt, en dag som man i ett senare skede i livet hade önskat att man tagit vara på. Men vem har tid att tänka på det nu, den dagen den sorgen.
Ta tag i livet och gå på bio med minibilen och min fina finska,
eller fortsätta att hoppa runt som en besatt
till Chris Issaks fina toner, naken eller påklädd? 
Samtidigt som man funderar att sticka ner pianofingrarna i en stor chips påse 
Begrunda sig över varför ingen söt kille vill dela denna upplevelse med mig, 
men just nu duger det bra att vara själv!  


I bland kan jag ärligt säga att jag älskar dig!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback