Kommer sakna er min änglar! <3

" Du ska veta Lisa, att ju längre gubbarna får gå. Ju fulare blir dom"

" Det är kväller som gäller"

Ska jag knäppa kappan åt dig?
" Vadå det är väll ingen som ska torka mig i stjärten?"

"När man blir gammal, då blir man så här tråkig"

" Namen dammar dom av gubben? "

Jag kommer sakna alla sköna komplimanger som levererades av 90 pulsarna!
Ett jävla tjat i några veckor om att granen skulle tas ner och när den äntligen blev nertagen. Så kom kommentaren "Namen vart är granen? Det är ju så tomt ute" haha

Alla var så tacksamma hela tiden, tacka för allt man gjorde för dom!
Dom förgyllde min dag och jag såg faktiskt fram emot att få gå till jobbet varje dag, så det är väldigt tomt just nu..
Det var riktigt svårt att gå i från dom,
Fan va ja tjöt och det blev inte bättre heller när personalen och de boende också börja gråta..
4 helt UNDERBARA veckor, tack så jätte mycket ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback