Nationellt

Umf känner att jag hatar skolan ännu mer när man ska tvingas ha massa svåra, komplicerade prov! Kan ju inte säga att det är så jag gillar att starta min dag, men alla ettor gör ju de så.... Och sen för att toppa allt skulle vi springa 3 km runt strömmen! Alla mina små skönheter i SMOP hade taggat som fan till det ( även jag ) sen när vi står där uppställda,nervösa som fan, tror att hela vårt betyg hänger på denna lilla jogging turen. Meddelar våran gympa lärare att det bara var övning inför 2, det är då man får BETYG! Åh snacka om att jag ville dränka han! men men sprang på som fan ändå, kom först av alla och  fick MVG- tid vilket jag var skit stolt över !  (Hehhe skrytarn) 
Plus att vi fick slippa den sista lektionen i dag, skulle i väg till statsmuseet eller konstmuseet, i alla falll skulle vi ha kollat på romer och sen skrivit en reflektion på det. Men eftersom inte Annika ( läraren) har kommit tillbaka än, så blev det inget med det, vilket var mycket skönt!
Tog en PW när jag kom hem och nu är jag skit pigg, vet inte hur jag ska spendera resten av min kväll, kanske börja packa eller nått....




Aja kanske skriver nått mer sen, ha det göttast så länge ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback