Lag SM

Fredagen va en kort och skön dag, gick runt lite på stan och i hageby medan jag väntade på Maria som skulle sluta jobbba, hem till henne och kollade på när hon och Melinda red, sen vart de en chill kväll och hamna i sängen väldigt tidigt!
Men det behövdes eftersom alarmet ringde vid halv fem snåret, yrvaken som man var, va det bara att klä på sig rafsa i hop sakerna, hinna äta lite och börja packa in allt i bilar och hästarna i hästtransporten.
Kom till Linköping/Stenholmen och började packa ur allt och bytte om, insåg att skorna va för stora och byxorna för små, men efter lite hemma mek så löste det sig.
Jag var sjukt nervös när jag skulle in på bana men efteråt va jag så jävla glad och stolt över mig själv ( ramla inte av eller gjorde fel "program", som förra gången xd )  the little horse och alla andra i laget, nu väntar vi på besked om vi kom med i lag Sm eller inte..hoppas de iaf. 21 maj får vi veta, men jag har nästan räknat med att vi kom med  Alla var så sjukt duktiga!







Kom 2 i flaggloppet :)



                                     ♥


Valborg spenderades i Gusum av alla ställen, med eld och skönt folk! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback