Derbyt

Som sagt blev att spela match i går mot Viken/Gusum, gick så där tyvärr, förlora med 2-1...
Fick vara med i start elvan och var galet nervös, va tvungen att byta för pollen skiten, men efter en dos astmasprej och vad som kändes som ett paket extra spearmint uppkörd i näsan va jag tillbaka till andra halvlek. Då var det verkligen våran MATCH! Pressa som fan och bollen rulla mest på deras planhalva. De va även då vi lyckades få in vårt första mål och hade massa mål chanser men fick aldrig in den... Men jag är galet stolt över alla tjejorna, för fy fan vad vi kämpa!  Kändes även bra när man såg hur stolt och glad Jonne var efter matchen,även fast vi förlora, äntligen har vi visat att vi kan spela boll på riktigt!

Va skit stressad efter matchen när man hade en tjatande Dogge som skickade 1765 sms om att jag skulle sätta fart. Aja väl inne i stan blev jag upphämtad av Dogge, Sofia och nån Jimmy, mot Media Markt och utebion, "i rumden finns inga känslor" Den hade redan börjat när vi kom, eftersom jag var sen.
Var lite små mysigt så där, kändes som om man va med i en 50- tals film eller nått xd
Men tyckte sjukt synd om alla små killar i reflexvästar, rollerblades och hjälm som åkte runt och dela ut popcorn och läsk, såg inte allt för kul ut! ^^
Men tack för kvällen alltid lika kul med er
Kom hem i natt vid två nån gång och var helt galet trött så däcka direkt, så det blir lite mer att ta tag i dag ist, nu står en frukost på mitt schema!



 Min lilla Senortia gillar att vara med på bild iaf :)



                           Aka Dino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback