Bloggpaus

linn om UNDERBART:
ååånej! :p
ska ni flytta till stan igen? :o eller ska du flytta själv?


SVAR: Ja det är dags att flytta igen, bara att packa och flytta på sig, tydligen är hon på väg hem....Kan ta det på träningen i morgon! <3


Känner att jag tar en liten paus tills jag har fått tillbaka min kamera, det är roligare att uppdatera med bilder ist för bara text...
Sen så när inte mina fina vänner piggar upp mig i skolan/ efter skolan. Som i dag när jag träffa 2 underbara saknade personer, tog det lugnt ett tag med dem och sen vandra vidare mot Vasa parken och några bra timmar med Albulena, Cathaysa, Simel, Martin och 2 till, " sola", kicka lite boll och tog det allmänt lugnt ! Så håller jag bara på att packar här hemma, vet inte än riktigt vart vi ska bo än, men om 2,3 veckor bor jag nån helt annanstanns iaf...
Några bilder från i tisdags:



Ha det skit bra! Så hörs vi snart igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback