Running wild

Vart så klart en runda på stan, men vart jävligt besviken!! Brukar jämt hitta massor med grejor som man bara vill ha med sig hem,men pengarna brukar inte räcka till. 
Men i dag hitta jag inget( förutom de sista 5 min) fick ingen insperation av att se plaggen hänga så oskyldigt på sina galgar, ingen känsla av vad jag skulle kunna matcha i hop detta plagg med när mina fingrar nudda tyget och verkligen ingen DET HÄR BARA MÅSTE JAG HA känsla. Men men man måste tydligen ha dåliga dagar i modet för att kunna uppskatta de bra
Har kännt mig bra i dag, jogging runda direkt efter att jag kom hem, en tur upp till Lotorp och tillbaka. Redigt skönt! 
Nu plugg som väntar....
 
Det här var det virkade linnet jag prata om, tyvärr fanns det bara kvar i gult och korall ( inte rosa ) men bara i stora storlekar, hoppas att de kommer in nya snart. Då ska jag verkligen vara snabb och få tag i ett ! :)

Mm muma! Det här kommer vara ett it- plagg för min del! Kommer försöka att hitta många snygga knytbara t-shirts till i sommar. Sjukt snyggt till bara en runda på stan till ett par slitna jeans shorts, ett par brillor och ett par gladiator skor. Men också att "hotta" upp det, med en penn kjol och ett par high heals! 99 :-  Från HM

Sist men inte minst, nya fjäderörhängen.  49 :- från Hm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback