Packar,packar och åter packar!

Maria nu har jag äntligen fixat en biljett till dig! Så nu ska det shakas! ;)
Shit i havet har packat ända sen jag kom hem från skolan, hittar fortfarande inte mitt skidställ, så lär väll få åka naken...
SysterYster ringde  nyss och påminnde mig om att vi bara ska vara borta tors-sön, hmm så kanske kan ta bort 4 väskor eller nått? Men men det är alltid bättre att packa ner för mycket, en för lite!
Hmm pappa och resten av gänget sticker i natt och jag, syster och Moa sticker i morgon natt, sova i bilen ska jag lätt göra, hela baksättet för mig själv! ;)
Men nae nu måste jag fortsätta leta efter mitt skidställ, vet inte riktigt  vad jag ska göra om jag inte hittar det,.
Nu börjar jag  tagga här, ska bli skit kul! så hoppas att alla får en lika bra helg som jag kommer ha!! ♥

Sex år och redan drottning i backen!

Bara en liten, liten, liten del av allt skit jag har ska ha med mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback