New Bed

Aa har spenderat hela min kväll med att trassla ut sängdelar från boden, bäry in dem och sen monterat i hop hela rasket, hade ju så klart hjälp av pappa, men kan ju lungt säga att vi va ungefär lika bra!
Jag är riktigt nöjd äntligen kan man strecka ut sig och inte behöva ramla ner på golvet. Men det går lika bra att komma över och mysa nu när jag har plats!
I morgon kan jag sova ut en liten stund i alla fall eftersom vi har sov morgon till 10, mycket skönt!! 
Nae nu ska jag krypa ner i soffan och fortsätta kolla på BB, ha de! ♥

 
Hade det här på mig i dag, bara älskar mina leopard leggins! (:




Kommentarer
Postat av: sofia

awesoooome !! då får ja komma ut til dig snart baby så kan vi skeda ! ;)

2011-03-10 @ 22:36:57
URL: http://unwrittenlife.blogg.se/
Postat av: Linn

va fint det blev lisis! :))

2011-03-11 @ 09:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback