Flames

Har flyttat ut från mitt rum till det "nedre" vardagsrummet, eller rättare sagt har inte orkat flytta tillbaka sängen efter helgen. Så det här är vad jag har somnat till dom senast 3 nätterna och det är verkligen super mysigt!!!!
Känner mig grym i dag i alla fall, städat hela rúmmet och garderoben, lagt i en tvätt maskin och fixat i ordning mina naglar och börjat packa lite. Har fortfarande lite ångest över vad jag ska ha på mig i morgon, det är i såna här sammanhang man vill va kille. Ett par snygga byxor och en t-shirt sen är man ready to go, så jävla skönt. Slippa stå i 3- 4 timmar och sminka sig, fixa frisyren och välja kläder, men vad gör man inte för att se snygg ut ! ;)
Nae nu ska jag fortsätta titta på Big Brother, känns som om det kommer bli en bra sista halvtimme nu när det är "fransk fest" med deras eget trampade vin på gång!

But if you play with fire you will get burned! ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback