Man vet att våren är här, när Halvars har öppnat!




Fan vilken fin och helt underbar VÅÅÅÅÅR dag det har varit, blir helt kär i vädret! ♥
Fick sluta tidigt i dag, MSK va inställd, skönt men inte så kul att Annika har problem med hjärtat...... Men hon är nos snart tillbaka!
Blev en tur ut till Maxi med Rebecka, skulle ju byta mina skor... Och snacka om problem, jag tänkte inte på att Maxi är en matvaru affär, ( det är ju inte en vanlig affär dä man går fram till disken direkt) så jag knalla in där med skorna jag skulle byta, lyckades hitta ett par 36, efter några timmars grävande  Efter mycket om och men lyckades vi även hitta kassorna, upp med skiten på rullbandet och fram med kvittot. Ber om att få byta skorna, då börjar de.
Hon kolla först på mig som om jag vore en idiot, var på hon frågar mig tusen frågor om vart jag gick in, om jag inte såg informations disken och varför jag inte gick dit, sen börjar hon förklara med en irriterad ton, att man inte bara får gå in här med två par skor och få be om att byta. 
- Man kan tro att du bara har tagit två par skor, haft de par du skulle byta hemma, och sen tagit med de kvittot då tjänar du på de. Hon ville inte riktigt släppa det här jag försökte förklara att hon kunde kolla upp kvittot, men det dög inte. Sen börja hon kolla på hur skorna var förpackade och att de såg lika dant packade ut, men till slut när hon gick med på att byta, jadå tog hon båda skorna medans jag skrev på nått shit, trodde inte att jag skulle få med mig några skor hem alls, men fick de tillslut... Kan ju lugnt säga att jag aldrig skämts så mycket i hela mitt liv som jag gjorde då, speciellt när jag kolla bak och såg att kön va 76 m lång! Illa, illa, illa men är så sjukt glad att jag inte stod där själv, får då hade jag släppt allt direkt och bara skitit it och sprungit uta helvete ! xd
Aja, jag lyckas alltid som sagt!  


                                     Dagens
                                     
                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback