Kräftan

Blev att dra till Törnrosa efter skolan med Rebecka, tog en 30 minutare, super, kände att jag inte ville va en blekfis längre. Bättra på färgen innan helgen, kläderna ska vara vita, men inte jag .. hehhe ;) Just nu ser jag ut som en kräfta! Min rumpa och tuttar är totalt sönderbrända, är ill röd i ansiktet och alla mina fräknar har kommit fram, men jag längtar tills det lägger sig och jag blir brun i stället !  
Ska nog försöka sola 1 eller två gånger till innan helgen, så om det nån som vill hänga med, call me!
I dag har gjort nått som jag aldrig gjort förut men som jag har velat göra ett bra tag nu och de va att sitta längst fram, längst upp, på dubbeldäck bussen. Kände mig som 5 år när jag satt där och bara njöt, det var en häftig upplevelse men faktiskt lite läskigt i kurvorna och i rondellen, trodde att vi skulle kroka med alla andra bilar eller att vi skulle köra in i trottoaren. Men det gick kanoners, hehhe känner att min inre nörd kom fram där...
Mindre glad blev jag när jag kom hem och insåg att pappa va hemma, visst det låter inte så illa om det inte hade vart för att han är magsjuk!  Känner att jag inte vill bli sjuk igen, så ska nog hålla mig på nedervåningen och käka vit peppar för det har jag hört är bra att förebygga med! Nu är det väll bäst att gå upp, ska servera lite vatten till min sjuka lilla pappa, bäst att dra på skyddsrock och munskydd. Bloggar jag inte senare är det för att jag ligger och spyr!....

                                         As kalas!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback