Inköpen


T-shirt, 139 :- New yorker

Halsband, 49 :- New Yorker. Var lite tveksam till detta inköp, men va så billigt så :)

bh/ topp/ bustier/ nånting, 80 :- , Monkey.
( Vet att du har en likadan Ronja, men vart så kär efter att jag hade provat den )

Skjorta, 199 :- Cubus.
Efter lite förföljelse av personen som skulle köpa den sista stl 34, men ångra sig, efter att jag råka dra ner en lång skylt som hängde från taket och skämde ut mig totalt var äntligen denna skjorta MIN! Och jag är KÄR! Satt perfekt  ( är ful på galgen ja vet, men skit snygg på! )och tror att faktiskt att jag ska ha den på lördag, när det är dags för Royal :)

Kommentarer
Postat av: Linn

haha så klockrent de va när du hade ner skylten! xd det var inte pinsamt eller så va?;)

2011-03-30 @ 13:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback