Hmm?

Vart lite chockad när denna stod innanför dörren när jag kom hem. Helt plötsligt har pappa börjat köpa brandvarnare och försäkringar och "säkrat" de mesta i huset... Hmm ska han i scen sätta en brand tro ? ^^ 

    - Aja, oj! har du köpt en brandsläckare? Oj va stor den va!
Pappa: Aa kände att det behövdes, när du är ensam hemma och kanske skulle råka bränna ner nått,bränna ner huset..
    - Aha, aa det va ju en bra idè (Y)

Tänkte inte mer på det utan gick där i från... Nån minut senare slog det mig. Köpte han bara den där för att han va rädd att jag skulle råka bränna ner nått?  Att han en dag skulle komma hem till ett ner brännt hus och tänka,  "fan jag skulle ha köpt en brandsläckare, nu när Lisa är ensam hemma  emellan åt" 
Eller köpte han den för att den va bra att ha, fall det skulle RÅKA bli en brand?  
Ja vet att jag inte är den "skarpaste kniven i lådan" brukar ramla, slå i saker, skämma ut mig/ andra, vet inte va som ska hända  när jag går utanför dörren, fall jag ska lyckas överleva dagen, något diskret eller inte...... Men så illa kan det väll inte va? Pappa tror väll inte att jag skulle råka bränna ner huset ( och om jag nu skulle råka göra de, så kommer inte den där lilla sketna saken rädda så mycket... Hehhe xd) Hmm får nog fråga han när han kommer hem tror ja..

                                 Hmm?

Kommentarer
Postat av: Mia

HAHAHAHAA älskar pappa Roger! xd <3

2011-03-30 @ 21:33:44
Postat av: Ronny

Ha Ha jag älskar er båda

2011-04-01 @ 17:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback