Hemma igen

Känner att jag pendlar upp och ner, ena dan frisk nästa dag sjuk. Blev hemskickad från skolan i morse, hann gå en lektion, sen kände jag att de inte funka. Huvudvärk och mådde lite smått illa, har inte kräkts en och håller verkligen tummarna för att jag inte kommer göra det heller. Ingen träning för min del i kväll, fall de skulle va nått, vill inte smitta ner halva laget, eller spy på bussen dit, snacka om socialt självmord i såna fall!..... 

Har fått hem min Volume Master nu ! Funka as bra när jag låna Linns, håret fick ett snyggt fall och jag fick volym för första gången i mitt liv, hoppas bara nu att den här funkar lika bra!
Jag är nu även ägare till ett par låga Canvas skor, det är storlek 37, men kände att de var lite förstora så det blir att byta dom i morgon ( om jag är frisk). Trodde aldrig att jag skulle kunna få plats i ett par 36: or men as kalas för min del !

Tipsar: Skorna kostar bara 99 :- på Maxi, och finns i alla möjliga former, färger och storlekar.

Nu ska jag fortsätta kolla på Änglagård!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback