Fika på staden

linn om Flickorna På Klitteholm:

då hoppas vi att de inte blir fjällen för din del då :D
svar: Hahahahaa, annars tar vi de på påsk lovet i stället;)



Kände i morse att det här inte skulle bli min dag i dag, men de stämmde inte ( förutom att jag halka på stan och halft bröt mitt ben, fick cykla hem i - 30 grader utan mössa och att mitt hår såg ut som om nån hade slickat ner det över huvudet på mig)Det blev en riktigt lyckad skön dag, så där som bara en dag i skolan kan va, saken blir bara bättre av att man har en skön Rebecka vid sin sida som alltid garvar åt min ROLIGA skämt! hehehe 
Mötte även upp Tessa och Laun? och tog en fika med dessa människor på stan, en liten, liten runda blev det allt med. Kolla runt lite men sen sprang jag raka vägen till Bik Bok, såg nämligen på Daniellas blogg i går att dom hade fått in en otroligt, jävla  snygg, leopard jumpsuit, Kände att jag genast ville ha en, men när jag prova den satt den jätte illa på mig, färgen va grön aktig och det såg ut som om jag var på väg ut för att påta i trädgården, så nej den blev det inte, men jakten fortsätter efter snygga sommar kläder!

Bjuder på några snygga bilder från matten ;)

                            Djupt koncentrerad !

        Slick, slick Martin! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback