Earcuffs

Bella om Lördags:
Fin blogg lisa!
Är det okej om jag tar någon bild ifrån simons fest? :)
Svar: Tack Bella, aa klart bara att ta på! (:
 
Tack Linn :) och sofia klart att du ska komma ut så vi kan skeda! ;)


Träningen i går var hur skön som helst! Körde intervaller, lång jogging tur,lite härlig dopp boll och avsluta med en lång stretching! :) Nått som inte var lika härligt var att ja glömmde både skor och vantar, så det blev att köra i conversen och läder glowsen, men det gick lika bra det! ;)
Skolan var riktigt skön i dag, alltid lika skönt att prata av sig med Rebecka, eftersom vi har samma problem..... ;) 
Pappsen kom och hämta mig så jag slapp åka buss i dag! Blev en tripp ut till ingelsta, blev god mat och även några fynd till både pappa och mig själv! (: Är skit glad för äntligen, äntligen, ÄNTLIGEN efter 2 månaders letande hittade jag earcuffs, och det är skit snyggt! Vart super glad, bilder kommer sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback