Dålig uppdatering!

Har inte varken haft läge eller tid till att uppdatera, så bloggandet får lida.
Men jag har haft en helt underbar lördag/ söndag med en fin, underbar och saknad vän!♥
Hade nått mental/positiv möte i går med några ur laget, mat på det och avsluta med vattenjympa... Va väll kul men fett jobbigt! Kännde mig som en 65+ när man gjorde rörelser och sprang runt i poolen, men det är priset man får betala för att hålla sig i toppform
Efter det hoppade Linn och jag på Maria och Ronja in till sörping där det vankades fest hemma hos Mathilda (Y) Kan ju lugnt säga ingen kommentar på kvällen. Men fy fan vad jag hatar våghåret, elchocken och sänkarn. Hej här dödar vi den lilla stämningen som lyckades finnas...  Men taggar till helgen i stället!
Denna fina dag har spenderats med en hel dag på stan, känns bra att bränna lite pengar ;) ( bilder kommer senare) Hittade mycket snyggt, det kliar i fingrarna och jag vill ha med mig det mesta hem, skulle sitta fint i MIN garderob
Pappa har i alla fall lovat att investera i en Volym Master till mig och jag kan inte va mer gladare just nu, äntligen får jag slippa slicke ball hår nått mer! Blir nog att köpa den i morgon eller på tisdag tror jag :)
                                     Här får ni några söta bilder från vattenjympan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback