16:04

Första dan på landet sen i påskas, skulle redan ha åkt ut till landet i måndags men det hat vart piss väder så det har inte blivit av.. Men i dag blev jag väckt halv åtta så det var bara att gå upp, hade ju lovat pappsen att hjälpa till. Har hjälpt till att rensa upp, plocka undan/ kastat skiten  och flyttat plank...
Inte så kul, men skönt att vara där ute igen, dock är det inte samma känsla när inte Fia är med. Hon har dragit till Finland i en vecka för att fira midsommar, humm Mumintrollen före mig? :o
Själv blir det att åka ut till Gryts skärgård, Ålö, kommer nog bli skit kul!
Men ovant att bryta en tradition ( har vart på landet i 17 år nu) men det blir nog kul, kan ju inte ha annat en det när jag är med mina tjejor!

Nu ska jag försöka att leta reda på min svarta klänning som ligger i nån låda nånstanns, tänkte ha den i morgon och sen åka i väg på match.. Sista matchen "innan" sommar så det är skit skönt att vi spelar den på hemma plan med!

Va på stan i går med Linn och Ronja innan träningen. Hitta en spetsbody på HM för 75 kr.



En ponscho gej på Gina för 149, har kollat på den här ett tag nu, så nu är jag glad när den hänger i min garderob!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback