Por favor, sea el mío otra vez!

Har haft en riktig bra helg, speciellt när man är med folk man tycker om!
Blev att festa i fredags hos Andreas, hade riktigt roligt med ett härligt gäng!
Sen vart det att sova ut på lördags morgonen kan lugnt säga att det behövdes, för det var bara att göra sig ordning igen när det vart kväller, mot hembygdsberget och dans till Compact! Vart inte så mycket dans för min del tyvärr, hann med sista låten iaf, men Maria fick några ragg
Riktigt kul kväll, tills vi skulle åka hem, mot stället vi hade parkerat moppen men den stod inte kvar där...( Som tur var så hade Maria tagit ut min plånbok och lagt den under moppen så den fanns kvar iaf) Ringde Marias mamma och började gå ner till centrum, när hon kommer åker vi upp dit igen och kollar. Hittar moppen ner körd, omkullvält i ett dike vid en jävla åker, som tur var funka den och maria kunde köra hem den!
Däcka direkt när vi kom hem och sen när vi vakna blev det att tagga upp inför matchen, förlora tyvärr med 6- 0, inte rättvis eftersom vi hade de mesta av matchen, men men vi vet ju va de berodde på... Men riktigt skönt att få spela forward i alla fall!

















Jag och Petra ringde på en annons i tidningen, tror inte kille tyckte att det va så kul att få ett samtal mitt i natten, av nån packad idiot om att köpa ens båt. Men han va med påt och hade vi tagit oss till Båtholms pensionat, eller nått liknande, hade vi fått en snabbseglare -77 synd att det inte fans nån som kunde köra ;)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback