Överhettad

Har placerat min rumpa i soffan i väntan på att Sofia ska bli klar i badrummet, jag behöver verkligen komma in där och raka bort 5 dagars stubb... Ska i väg ner till Yxningen i dag och möta upp min underbara Maria, det kommer bli fett med stek och bad! Skulle egentligen behövt att dra ner till stan för att köpa solskyddsfaktor, har bränt sönder mig TOTALT de här 2 dagarna på landet, hela kroppen svider! Men men hinner man inte det så gör man inte, får hoppas på att Maria är smart och tar med sig det !
Nae nu är Sofia klar så nu ska jag  hoppa in där fort som fan innan bussen går., ha en underbar dag !

Några sköna toner spelas i bakgrunden när vi springer runt i panik och letar efter diverse saker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback