"Första landetdoppet"

Efter en lång, men mysig dag på stan. Med mina två fina Linn och Maria, och ett 3 timmar långt pass på körskolan. Bestämdes det helt spontat att vi skulle åkla ut till landet, efter att cyklat runt som galningar i stan (vilbergen, ljura och smedby) hämtat grejor och mat, var vi äntligen ute runt elva nångång, somna nästan direkt!
I dag har våran dag bestått av att vi har legat på badberget hela dagen, badat, firat midsommar eftersom ingen av oss var på landet under midsommarhelgen, dansat runt stången, matat måsjävlarna  och bara tagit det lugnt..
Första soliga dagen på länge, så både sololjan och skyddsfaktorn åkte på, vi ser ut som två vidbrända kräftor båda två men fan vad skönt det ska bli när man blir lite brun sen!






Kallt som fan va det i vattnet bara 14 grader, men vande sig efter att man hade tappat känseln i kroppen (Y)






Var inte riktigt samma grej att dansa ensam men eftersom Sofia inte ville dansa med mig, fick jag försöska hitta stämningen själv ! Gick as bra (Y)

Nu tjatar hon på mig här att vi ska ner till sjön, dags för kvällsdopp och lite senare även nattdopp, ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback