"Del 2"


Första dan med shorts och bara ben på en seriös mattelektion!




Fira med mina snyggingar att alla klara matte natoinella, var som en sten som lyftes från axlarna! As glad vart jag !





Va så klart på gymnasieslaget och heja som galningar!!! Så klart vann ju ebers cheerleeding! :)









Vart på riktigt härliga cykeläventyr med fina vänner !
Sköna dagar/kvällar på en fin väns altan med god mat och härliga skratt, men också några härliga fyllor som sluta mindre bra.. Vittne till inbrott en sen natt på väg hem från vilbergen med cykeln och en rose i högsta hugg, samtal till polisen, uppskriven som vittne, riktigt nervöst var det att stå och berätta sin sida av saken ( frågme inte varför ^^) 
Vidare mot Ljura och jag skulle visa fia min "nya" lägenhet, Fia skjutsar mig och vi kommer åkandes vid Ljurakiosken, full som Sofia va hinner hon inte se trottoaren som hon kör nerför vilket resulterar i att jag flyger av blir ligggandes rak lång på marken i typ 2 min  tills en random kille bärde upp mig ( Fin vän som Sofia är står hon bara och as garvar ) Blodig, några skrapsår, sönder repad mobil/kamera och med halvtrasiga kläder, lyckas vi på nått sett hitta hem till Sofia och somnar nån gång framåt morgonen... En sak är säker, Sofia kommer aldrig mer få skjutsa mig på fyllan iaf! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback