Finaly

Efter en lååång vecka med tidiga mornar och mycket jobb är jag så jävla gla att det äntligen är helg!!!
Efter att ha vart med Evelina efter jobbet ska jag nu ta en power nap och sen skynda mig ner till bussen ska ut till landet i kväll och bara ta det lugnt. Ska bli så skönt, ladda upp inför i morgon !
" Ringarums dagarna" är på g, öltält, trubadur m.m Redigt kul ska det bli, är tveksam på om man ska blanda piller ( pencelin) med alkohol, annars får jag köra på nyktert, funkar det med :)
Lite bilder från i går, när jag Maria och Anna var och såg/hörde på Vincent i Flygeln... eller vi kom när han hade två låtar kvar, men de va bra


                                                               Like my girls!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback