Onsdags kväll

En skön paus har det blivit nu när jag har flängt runt på landet med Fiut sen i måndags. Badat massor så klart och åkt Wake board, det är inte mycket vi har gjort lata som vi är, men va fan vi tar dagen som den kommer, ingen brådska här inte! 
Ska ta det lugnt ute på landet tills i morgon tror jag sen får jag se vad som händer, skulle villa grilla, chilla och festa! Eftersom jag börjar jobba på måndag... Fy fan vill verkligen inte! Mina sista fyra veckor ska jag sitta instäng med massa gamlingar, tur är det att jag får betalt, men skulle kunna skita i pengarna för att vara ledig! 
Aja nu ska jag sluta klaga och gå ner och slänga mig i vattnet, lite bilder från när "vi" va ute och " körde"  i förgår, redigt bra kväll!


Lilla Fia när hon hade kommit upp och sen krascha, men redigt duktig var hon kom upp direkt! :)

Jag våga aldrig åka, men nästa gång då ska ja fan upp på brädan och ta en tur, där kan vi snacka om att de kommer krachas! ^^

Kommentarer
Postat av: sofia

fittfjant ! haha ååh vilka fula bilder, ser ju fan ut som ett rövhål ! xd

2011-07-15 @ 13:13:30
URL: http://unwrittenlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback