Sjuk och ska i väg på tävling

Hög på smärtstillande, värktabletter och går på pencelin kur. Har jag försökt packa i hop det jag kan behöva i helgen. Nu är det dags att dra ner till mönsterås och tävla lag Sm, ska bli så jävla kul, får bara hoppas att jag inte förvärrar nånting och att vi vinner så klart !
Ska vara där ända till söndag, så det blir några nätter, tyvärr har planerna ändrats jag får inte sova i husvagnen längre, risken är stor att jag ska smitta ner alla så, förtältet blir mitt ;) Tur att jag inte behöver sova i ett tält som förra året, regna hela helgen så allt var dyngsurt och kallt! ..
Aja nu ska jag sätta fart i min egna lilla snigeltakt och ta mig ner till bussen med 200 väskor, ha det skit bra nu i helgen allihopa, för det ska jag försöka ha! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback