Första Dan

En LÅNG dag lider nu mot sitt slut.. Efter att jag har duschat ska jag krypa ner i sängen och sova! ( Lite irreterad över att missa Olles fest, men är ju en "karriärkvinna" nu )
Första dagen som sommarjobbare har avslutast, tråkigt som f** var det.. Det finns inte så mycket att göra, tiden går riktigt sakta. Men de som jobbar där är redigt sköna, så hoppas på att det kommer flyta på bättre ju mer jag är där, ju mer ansvar jag får och ju mer jag känner mig "hemma" på jobbet, som sagt bara första dan och jag har ju som tur min lilla Evelina en våning ner fall jag skulle känna att jag behöver lite humor!
Känner mig faktiskt jävligt duktig som har hunnit med lite grejor i dag, både hjälpt pappa med tvätten och dragit ut på en joggingtur, sprang runt i stan som en galning bort 40 minuter och stanna inte EN ENDA GÅNG!!! Konditionen är på väg upp igen !


Gud vad jag saknar solen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback