Everyday I’m Shuffling

Gav järnet på dansgolvet i lördags hemma hos Cathaysa, en helt galen kväll! Hade så sjukt kul, en kväll jag är glad att jag inte missa!
Effter massa stressande fram och tillbaka ( cykla över hela jävla stan, känndes det som), ett snabbt klädbyte och väskor nertryckta i cykelkorgen var jag och Sofia äntligen på väg mot Borgen, möta upp Sofia C och vidare mot Cathaysa. Redigt mycket folk och stämmningen på topp när vi kom och restan av kvällen/ natten
Det hela sluta med en läskig och vinglig cykelresa hem,stopp vid parken, ett stopp på Mc och sen äntligen i sängen !   
"partypinglan shufflar vidare på cykel! jaja :D"    Som Johanna uttryckte sig 
 
" Hej kolla vad jag kan göra! " Stå på händerna, slutar i wiplashskada, trasig fönsterbräda och att snickarelåda kommer fram, man fan va kul det va och Moa är fortfarande lika gla!

Sjöng hyllningslåt och krama bollen, kvällen sluta dock inte så här utan vi drog vidare på turne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback