Är på ön!

Har det underbart skönt ute på landet, hela helgen har jag spenderat här och kommer nog vara kvar tills på tisdag i alla fall, sen får jag se vart jag tar vägen?
Det är så skönt att bara släppa all stress som finns i stan, slippa tv, data, allt som har med electricitet att göra egentligen ! Kan inte säga att jag har nån koll på mobilen heller men,men.
Bara ta det lugnt, bada, sola, att bara gå runt och snacka med de sköna folket ute på ön..Okej det har inte vart nått höjdar väder direkt men 21-22 grader i vattnet , skit skönt!
Lyckades ladda datan förut i 10 minuter eller nått och den dör nu snart ( så tror inte det blir några mer inlägg förns på tisdag, men vem vet ) funkar inte heller att ladda upp bilder just nu ! :(
Men ska gå och äta jordgubbar nu och köra lite kort, något som man inte gör allt för ofta ;) så de fick bli ett kort inlägg, ha det!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback