06:58

Uppe tidig som fan redan 05:55 ringde klockan och det var redigt jobbigt att gå upp! Trött i kroppen efter en jobb dag i går och sen direkt åka ner till Maria för att vara med när Kraka skulle skos.
 Runt tio var jag hemma i går och då vart det ett skönt och långt bad samtidigt som jag kollade på film, Älska mig, hette filmen. Den var riktigt bra och fy fan vad jag tjöt!
Efter att jag råka peta ut ena ögat och hela maken vart förstörd är jag nu på banan igen och väntar på att min syster ska komma och hämta upp mig! Ner för att hälsa på mormor som jag inte träffat på hundra år och även hälsa på mamma..... Men det kommer nog att gå bra tror jag ?
Ska försöka övertyga henne om att stanna på närmaste mack för jag är skit hungrig!!
Ha det ! :)

Mina grymt sköna men urtvättade harems byxor, en vit vanlig tröja och naturliga lockar fick bli dagens outfit i dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback