Smedby!

Nu har jag provat på ännu en ny grej, spinning och fy fan va kul de va! Det låter inte särsklilt spännande att sitta på en cykel som sitter fast i marken och bara pedala på som en jävla idiot, men fan de va svin kul. Jävligt jobbit dock jag trodde att jag skulle dö efter passet men de sluta bara med ben som man knappt kunde gå på, va svettig som en jävla gris och en jävla träningsvärk i röven!!! Så de blir att henka när det är dags nästa gång det är dags!


I dag blev det en kort dag i skolan sluta nämligen vid halv tolv och det va jävligt skönt, snabbt ner till rese och tog bussen hem, och när ja kom hem var jag helt slut så ja slockna vid tv:n i några timmar. Vakna av ett sms från fia, så det va bara att gå upp göra lite mat och sen sätta sig på första bästa bussen in till stan. På bussen upp till söder träffa jag Denna blev en liten, liten pratstund med han vilket va mycket najs, sen vidare ut till smedby för min del.De va skit kul att komma hem till Sofia och få veta att hon inte var där, så det blev att va lite social med Fias mamma ist till hon kom hem. Vi åt nyss och de smaka riktigt bra, hände även en liten insedent Sofia sa att hon va nära på att dö men nja, de såg inte ut som de hon råka bara sätta lite kyckling i halsen ! Inte så allvarligt enligt mig men ... ;)
Nu ska vi göra oss i ordning lite snabbt innan vi drar bort till Dogge en stund och sen vidare med nån Tim och åka bil, de komer nog bli trevligt tror jag! Blir även att slagga här i smedby i natt hemma hos min lilla skönhet, och i morgon blir det stressigt vi ska ut till Finspång och ja ska bli firad av hela släkten, någat att se fram emot!  :)




Svar till Julia c på :hahhaha när jag gick på spårvagnen sen så ropa han "hejdå julia" o alla glodde o trodde säkert jag kände han eller nått! xd<3
HAhhahahahha fy fan ja hoppas att du tog hans nr ? För ja vill fan träffa han igen han va ju hel sexig ju! ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback