Skuuuulan nu !

Fick en skön sovmorgon i dag, vakna vid nio ungefär då blev de att gå upp och äta frukost och sen gjorde jag mig i ordning, sitter nu i soffan och väntar på att pappa ska komma hem så han kan skjutsa ner mig till bussen. Börjar nämligen halv ett i dag, men måste in lite tidigare till skolan och fixa med massa grejor jag ligger efter med, har ju varit sjuk sen i onsdags och bara legat hemma, så de ska bli skönt att äntligen få komma ut  och träffa folk!
Men de känns lite ovärt för vi kommer bara ha en eller två lektioner men,men.
Efter skolan ska ja nog hem till mamma innan fotbolls träningen i kväll, vet inte en om jag ska vara med i kväll men känner att jag måste, har fan tränat en gång på typ 4 månader lr nått, så de kan behöves. Särskillt eftersom vi ska vara med i Nt cuppen första veckan i Feb, jag vill ju inte ramla i hop efter en minut för att jag inte orkar. Men ska gå och packa mina grejor och sen åka, vi höres ! :)



                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback