Ledig!

Så jävla skönt va det med sov morgon i dag!  Skulla egentligen vart frilufsdag i dag men hade ingen lust att åka till romme och plus att jag inte hade beställt några skidor och vill inte sitta i en liten topp stuga och dricka varm oboy i 7 timmar.  Så kände att jag var värd en ledig dag!
Jag har precis ätit frukost och nu ska jag städa rummet lite, det behövs verkligen! Kommer knappt in genom dörren längre, sen blir det nog att fixa naglarna lite och ta det lugnt innan jag ska i väg på träningen i kväll. Men är också sjukt sugen på en runda på stan, har inte vart på stan sen innan nyår och behöver uppdatera min garderob lite.Är sugen på några oversize tröjor, jeans, en ny skinnjacka, knästrumpor och några fina skjortor! Får pengar i dag ju för det är ju den 25!  jippie!  
Nae nu ska jag sätta fart, om jag ska bli klar i dag, hörs senare!   

Från Olles fest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback