Idag är det min dag !

Ja i dag är det min dag, för i dag blev ja 17 år! Woho!!
Tack så jätte mycket till alla ni som har ringt, messat och kommenterat jätte snällt! Jag kan då dock inte säga att jag har haft en bra dag, hemma ensam med massa näsdukar och ont i halsen, men va fan fira får ja gör i helgen!!  ;)

Yes nu har även jag skaffat blogg, trodde ja aldrig skulle hända men alla andra verkar gillat så va fan, de är ju bara att testa påt. Jag kommer att skriva om mitt liv i bloggen, vad jag gör om dagarna och mina tankar, vet i fan hur ofta ja kommer uppdatera men jag ska försöka att skriva ett inlägg varje dag. Men känner hälldre lite kvallitet en skit dålig kvantitet!
Nu har ja äntligen gjort ett första inlägg in min nya blogg som Sofia har "ordnat" , ja vet att du kommer bli överlycklig nu Fia eftersom du har tjata som fan! ;) men de va ju ja som bad om din hjälp så... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback