Fy fan vad skönt!

Det vart att träna i går och  jävlar så UNDERBART de va! Bara köra på i 1 oh en halv timme sten hård fys, men kan ju säga att ja va död efter 3 min eller nått, benen va som spagetti, så värdelös har jag inte kännt mig på ett bra tag! Men "formen" man va i innan är nog snart tillbaka hoppas jag, nu blir de att köra på inte missa en ända träning och bara hoppas på att man är lite förberedd inför cupen. :)
Skolan gick snabbt, det var bara datakunskap och Naturvetenskap två skapligt tråkiga lektioner men de gick ändå fort. Tog mig ner snabbt till rese och mötte Julia C de va ett tag sen man träfffa henne så de va kul att prata med den bruden, innan jag åkte hem till mamma. Vi fick oss också ett härligt ragg, inte ett dugg skitig och stank absolut inte sprit!...
Såg ut ungefär så här ...


I dag var jag jävligt trött och seg när jag vakna och har inte kännt mig pigg på hela dagen, men skolan gick fort tills jag insåg att vi hade en lektion kvar på 1 oh en halv timme, sociallt och kulturellt tror ja de hette. Jag forstog inte så mycket av vad kursen ska gå ut på, men de kommer nog så småning om när man kommer in i hela grejen.  Hela lektionen va ett helvete ! Mycket bråk och tjafs, inte alls kul. Så de va skapligt skönt att få sätta sig på bussen och dra hem, blev att äta lite för sen drog ja i hop framför tv:n och vakna för nån timme sen, mycket skönt (y`
Nu blir de att kolla lite på tv, ta en dusch och göra alla miljoner läxor jag har kommit efter med, sen blir de sängen !! xoxo


Kommentarer
Postat av: julia c

hahhaha när jag gick på spårvagnen sen så ropa han "hejdå julia" o alla glodde o trodde säkert jag kände han eller nått! xd<3

2011-01-21 @ 17:47:01
URL: http://julioor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback