Vretabus

Bussresan gick bra, men va så jävla nervös att inte hinna med den lr att jag skulle hamna på fel buss, sprang runt som en idiot på perongen och försökte att hitta rätt, till slut hitta jag bussen.
Möttes av en Flisan som tydligen hadena fram lr att jag skulle hoppa på fel buss, men allt gick kanon! (Y) vart ute och sprungit, hmm vet inte om jag kallar att gå springa ?
Jaja de blev att gå typ 4 km kände mig som en riktig stadsbo för engångs skull, convers en liten tunn skinn jacka och jeans. Medans man va 5000 mil out i fucking no were och alla man mötte hade stora stövlar och overoler, som tur va så hade ju Flisan lite skit att låna ut till mig 
Blev massa stallmys, äta mat och nu sitter man och lyssnar på två idioter som sjunger, fy fan så de låter......





Blir att hänga på den här enormt sexiga människan till vreta i morgon♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback