Uttagen!

Jupp, jupp jag längtar som fan nu till helgen för de blir att spela i cupen!! Är as glad,Woho!
Det känns skönt som fan, vi kommer spela 3 eller fyra matcher på lördagen och på söndagen vet jag inte än utan det beror på hur det går på lördagen. Men kom till mässhallarna vetja om ni vill se Maria, Linn och mig själv äga alla på plan, hehe!!
Det känndes as skönt attt veta att man ska få spela i helgen, men sen börja träningen....
Oh fy fan vad jobbigt det va!!! Vi körde massa styrka, intervaller och avsluta med lite matcher. Ett rejällt pass, hoppas bara nu att man är redo inför matchen, vill inte känna att man inte hinner med i tempot direkt xd
Hoppas nu bara att de 2 skönaste tjejorna Daniella och Amanda kommer och kollar och hejar på för dom två får en alltid på bra humör!

Hittade en extremt söt bild, säkert 4 år sen ! (Y)


Köpte en hårmunk i fredags förresten när jag va på stan, ska testa att sätta upp den nu snart och se hur det blir, drar in ett inlägg lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback