Nu är de kväller

En VARM, LÅNG , SKÖN dusch, ny lackade naglar och Big brother på. Riktigt skönt att avsluta söndagen så. Dock har jag en jobbig känsla i magen, nämligen att det är skola i morgon. Det är de värsta med lov när nått sånt skönt tar slut börjar ett helvete!
Det blir dags att gå upp tidigt, sega igenóm massa lektioner som man ändå inte bryr sig om, få prov och läxor, allt snack om eget ansvar och planering, jag känner verkligen inte fört.
 Men det ska samtidigt bli skönt att träffa folket, ha nått att göra om dagarna ( förutom att sova) och att man ser fram emot nästa lov/ studiedagar. Det va nån som sa till mig att det bara var typ 17 veckor kvar till sommar lovet, de gillas starkt!!
Att bara få driva omkring i 8 veckor, eller va det är, leva livet och va med vänner, festa och bara chilla. Har ju bara 3 sommarlov kvar för sen måste man ju ta semester och den ligger ju bara på 4 veckor, Så i sommar ska jag verkligen njuta av min frihet ! Hoppas ni också ska göra det !
hmm känner att det här inlägget blev långt men nu är jag i alla fall lite mer pepp på att skolan ska börja, så att jag kan få sommarlov snart! ♥

Inspiration, inspiration, INSPIRATION!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback