Två idioter i ett stall

Blev första träningen ute på gräs, konstgräs då dock men fy fan vad underbart de var!
Det blåste på rätt bra så man var som en stelopererad morot när man sprang runt, men vem fan brydde sig man va ju äntligen ute. Det blev en lugn och skön träning, mycket skott övningar och sen avsluta med små matcher. Riktigt mysigt så där inför cuppen, som vi förövrigt ska spela i morgon!
Känns skit bra nu och hoppas att nån man känner dyker upp för i såna fall ska den personen få fota gärnet, lite bilder till bloggen är alltid bra!
Kanske uppdaterar i morgon kväll men får se hur trött jag är !
Men nu till rubriken!
Kort,kort dag i skolan, hem packa, ner till rr, träffa Ronja och snacka med henne om precis allt! Riktigt skönt att se den lilla muppen !
Vidare till Melinda och ut till hästarna som hon Maria har hand om. Älskar att man är så sjukt sexig i alla 280 tusen plagg man drar på sig och sen ett par tighta rid byxor över de! (Y)
Det vart en tur ut med heeestarna också så klart, Melinda på Lufa ( Full kontroll) och jag på Hrekkur ( som en jävla katastrof som går på amfetamin, stutsa runt som jag vet inte vad och hästen gjorde som den själv ville) (y`Men de va mysigt ändå, sen vart de att mocka och se på när melinda kravla runt i massa spån


Älskar dig! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

o jag älskar dig :)

2011-02-05 @ 20:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback