Sweatpants

I dag blev de mystilen fult ut, hade ingen insperation i morse och palla inte prova 251 olika outfites så de blev ett säkert kort, mina as sköna LISA byxor! Och min nya stickade tröja från New yorker och så klart min gröna halsduk.
Har bara gått runt och degat, myst och halv sovit i skolan i dag, mycket skönt. Vi avsluta med en bra lektion i dag nämligen massage och de va skit skönt koppla av och Josefine va jätte duktig på att massera
Skulle gå in på google translate för jag visste inte hur man stava till sweatpants....xd
Och pappa blev helt fascinerad och tyckte de va skit kul med alla ord som "hon" säger fel, så vi sitter och gravar till de, eftersom vi båda två har så sjukt bra humor!
Nae nu ska jag packa min väska för i morgon bär de av till Linköping efter skolan, mycket nice! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback